En sen frukost

Igår kväll var en fin kväll. Jag umgicks med fina vänner, satt på bryggan vid solnedgången och tillagade misslyckade mug cakes kl. 22.35. 

Nu såhär morgonen efter kände jag att jag inte orkade med någonting. Jag segade i sängen ett tag, gick upp, lagade en stor frukost som både skulle räcka till frukost och lunch. Sedan kändes den där sängen så otroligt mysig, så jag gick tillbaka till den. 
 Fina katten gjorde mig sällskap.

Hela buffén framdukad på mitt sängbord.

Fil, med egenplockade hallon och müsli. 

Egenpressad apelsinjuice.

Äppelbitar.

Nyplockade blommor.

Te.

Egenbakat bröd m. ost & gurka.

Hoppas ni får en fortsatt fin helg! 
/Elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback